LO Plus til tops i undersøgelse af danske kundeklubber!

Forskere fra CBS har foretaget en større undersøgelse omkring danske loyalitets- og kundeklubber, og resultatet viste, at LO Plus er med helt i top, når det kommer til medlemmernes forventninger og tilfredshed med klubben.

Undersøgelsen er baseret på 66.000 unikke respondenter, og 10 af de største kundeklubkort er blevet vurderet. LO Plus kom ind på en flot 1. plads ud af de 10 kundeklubber på en række områder, der måler hvorvidt LO Plus leverer det, som medlemmerne forventer:

  1. At få særlige fordele i butik
  2. At få bedre service og rådgivning
  3. At have formål og holdninger i forbindelse med medlemskabet

 

I tillæg til disse topplaceringer fik LO Plus 2. pladsen i NPS scoren, som handler om, hvorvidt man vil anbefale medlemsskabet til andre. Ca. halvdelen af LO Plus medlemmerne vil anbefale medlemskortet til andre. Forudsætningen for at få LO Plus kortet er, at man er medlem af et af 13 forbund under LO, så det er langt fra alle danskere, der kan blive medlem.

Analysen bekræfter at LO Plus med et gratis medlemskort til 800.000 medlemmer er et af Danmarks stærkeste klubkort, der giver medlemmerne gode rabatter og service. Og som det eneste blandt de 10 deltagende klubkort får medlemmerne en kontant rabat, når de handler i en af 1.300 forskellige forretninger, der er tilknyttet kortet. LO Plus kortet samler fordele til ca. 300 forskellige virksomheder inden for detailhandel, nethandel, rejser, oplevelser m.m. på ét og samme kort, og markedsfører fordelene eksklusivt over for de 800.000 medlemmer.

Populære rabatter

Husk LO Plus rabatten hos bl.a.